Meget vellykket tur til Hegra festning!
Den lenge bebudede turen til Hegra festning ble gjennomført 19. mai. Som vanlig når foreningen er på tur så var det strålende vær og god stemning. Ved ankomst festningen ble vi møtt av festningsforvalter Anbjørn Viem som var vår guide for dagen. Vi fikk være med på en runde på festningen og fikk fortalt historien med godt engasjement og stor faglig innsikt. Det er sjelden jeg har opplevd så stor grad av at «her har vi rett mann på rett…